středa 30. října 2013

Novinky Essence

Ahoj krásky, jak už asi některé víte, kosmetika essence znovu dala do prodeje krémy na ruce. 
S vůni jahod-čokolády, banán-čokolády a kiwi-čokolády. Planuje te si některý z nich koupit ?
Na který by jste měli největší zálusk ?


Má dorazit také nová limitka s názvem superheroes.
Musím říct, že jediný co mě zatím zaujalo jsou jen ty laky.



Další věc kterou essence zahrnula do prodeje je
STAYS no matter what s černou, rychleschnoucí a voděodolnou texturou a s jemným a tenoučkým aplikátorem...
Už  jste jej někdo vyzkoušel ??



A co teprv jejich nové zářivé barevné balzámy na rty udělají vaše rty šťavnaté a dodají jim neodolatelný jemný lesk? 




4 komentáře:

  1. http://images.chickadvisor.com/item/32568/large/default.jpg
    Já mám tyhle linky, jsou super vydrží opravdu dlouho.
    xoxolucyfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda za kladnou zprávu teď se je nebudu bát vyzkoušet děkuji ti :-)

      Vymazat
  2. Mě neláká nic, poslední dobou mě od Essence nic nebere.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto ? Mě jediné co zatím odradilo jsou laky přijde mi že nic nevydrží :-(

      Vymazat

Za vaše komentáře budu ráda :)