neděle 3. listopadu 2013

Druhy štětců


Které štětci by měla mít každá dívka co se líčí ??
Základních je 6
Štětec na make-up
 Štětec na pudr
 Štětec  na tvářenku, brounzer a rozjasňovač
Malý štětec na oční stíny
Chlupatý štětec na roztírání stínu
 Štětec na oční linky
Pak existuje spoustu dalších štětců jako třeba :
štětec na korektor
štětec kabuki
Štětec na rty
Štětec na obočí
Štětec na oprašení zbytkú stínu
Štětec houbičkový na rozmazání tužky na oči



Štětec na make-up (foundation brush)
Profesionální štětce na nanášení make-upu mají jemné syntetické štětinky se zúženým a precizně tvarovaným zakončením, jsou ideální na nanášení tekutého i krémového make-upu, snadno ho roztírají a zajišťují jeho důkladnou aplikaci. Pomocí takového štětce make-up doslova vklepete do pleti, takže krásně splyne s vaší pletí a nezanechá stopy jako třeba molitanové a silikonové aplikátory. Některé značky nabízejí štětece s přírodními vlákny nebo-li kozí srst. Já nejraději používám štětec od Zoevy z řady BAMBOO, který má štětinky z kozí srsti a je jenmý a velmi příjemný na pleť. Já používám jak štetec na minerální make-up tak i na tekutý. Štětec na minerální make-up samozřejmě můžete také použít na tekutý make-up.



Štětec na pudr (powder brush)
Tento štětec je největší ze všech štětců. U štětce na pudr je důležité, aby byl jemný a chlupatý. Vybírejte si nejlépe takový, který je na konci trochu zakulacený a je určen k nanášení sypkého, ale i kompaktního pudru.
Opět nejraději používám štětec z řady BABOO, který je velmi chlupatý a pudr se rovnoměrně nanese na pleť. 


Štětec na tvářenku, bronzer a rozjasňovač (blush brush)
Měl by být dobrý na růž a rozjasňovací pudr, ale i na kontury pomocí bronzeru. Jeho konec musí být sešikmený. Opět použím sadu BAMBOO. Štětec je krásně zkosený že padne akorát na pleť.


Malý štětec na oční stíny
K líčení očí si můžete vybrat velké množství štětců. Při nanášení stínů poznáte opravdu velký rozdíl mezi neprofesionálním a profesionálním štětcem. Kvalitní štětce vám velmi usnadní práci. Dobré jsou pevné štětce, které umožní nanášet silnější vrstvu stínu. Stejně tak jsou dobré kulaté štětce. Pokud dáváte přednost houbičkám, dbejte na to, aby měla pevné a dlouhé držadlo a při nanášení se příliš neohýbala.
Nerada používám štětce s houbovými aplikátory, raději používám štětce ze sady BAMBOO.
V této sadě jsou 2 štětce na oči, jeden vetší na celé víčko a druhý o něco měnší.




Štětec na roztírání očních stínů (blending/fluffy/smokey eyes brush)
Existují 2 druhy chtlupatých štětců nebo-li (blending) blendící. Jeden je více chlupatý a delší slouží k rozetírání a strácení stínů a druhý štětec se využívá hodně k tvoření kouřového líčení. ma štětinky hodně u sebe a krátké.





Štětec na oční linky
Tento štěteček je nejjemnější a nejmenší ze všech kosmetických štětců. Je určen k nanášení očních linek a je také vhodný k překrytí drobných nerovností. Používá se na gelové linky a nebo na stíny u řas. 

  


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

štětec na korektor
Tento štěteček je jemný, a proto pěkně kryje. Mít štětec na korektor by měl být pro dívky co trpý na akné rutinou, protože pokud před nanášením korektorů prstem nenanesete antibakteriální gel pleť se vám jen tak nezlepší a pokud jej používáte rovnou z produktu věřte že tam je také spoutu bakterií a obličej tím trpí.



štětec kabuki
Kabuki štětec má široké využití. Můžete s ním nanášet pudry, minerální make-upy, bronzery, rozjasňovače i tvářenky. Je na Vás, na co Vám kabuki bude nejlépe vyhovovat. Pokud jste šikovné a věčně pospícháte, ideálně zastoupí štětec na pudr i štětec na tvářenku. Já mám kabuki štětce moc ráda a využívám je hlavně na cesty a do kabelky. 


Štětec na rty
Měl by být spíše pevnější a placatější. Tento štětec se dá použít i ke krytí nesrovnalostí.
Pro člověka, který líčí jen sám sebe je tento štěteček nedůležitý.


Štětec na obočí
Šikmý štětec můžete velmi dobře využít při korigování obočí pudrem. Rovněž je ideální k vystínování očí. Hřebínek a kartáče je také vhodný k eventuelnímu rozetření korekturní barvy.
Člověk co si obočí neupravuje ho nepotřebuje.



Štětec na oprašení zbytkú stínu
Když použijete pigment nebo stíny, které práší pod oko jen vezmete štěteček a oprášíte.
Vypadá jako vějířek.





6 komentářů:

  1. Já mám na tvářenku možná raději zakulacené nebo tulipánové štětce než ty sešikmené, ale taky záleží produkt od produktu. Na makeup mám nejraději plochý kabuki, šikmý štěteček na linky zase používám na obočí. No, koneckonců, o štětcích jsem psala tady. Ale některé štětce od Zoevy vypadají lákavě, to jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě je na člověku na co štětce využije. Jsou štětce, které jsou dokonce univerzální. Je pravda že i já sama někdy štětec na gelové linky použiji na obočí :)

      Vymazat
  2. Tak na make-up nepoužívám, prostě se mi lépe roztírá prsty, na oprášení je pro mě taky zbytečný a obočí mám dobrý přírodní naštěstí, takže to taky neřešim. Jinak na oční stíny, běžně na denní líčení si vystačim z pěnovýma houbičkama, když chci ale výraznější večer, tak to už po štětcích sahám. Jo a vlastně nepoužívám ani korektory, takže ten taky ne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně každý člověk je jinak spokojený a dříve, jsem také používala prsty a byla jsem spokojená udělá to vlastně skoro stejnou práci až na to že štětec make-up zapracuje víc do pleti a tím že já mám mastnou pleť a i přes to, že jsem používala báze a další věci na prodloužení make-upu tak i přes to, že jsem si na obličej nesahala se do 3 hodin make-up vypařil a díky štětci mi make-up vydrží do večera :) Věřím že i s pěnovým aplikátorem se udělá hezké líčení, ale jednou ho použiješ do zelený a nemůžeš ho příště použít třeba na červenou nebo bílou protože se tam ta zelená uchytila :)

      Vymazat
  3. Tak tohle je naprosto skvělý článek! Nikdy jsem se ve všech těch štětcích nemohla vyznat, tak konečně mám jasno :-)

    Budu moc ráda, když se také zapojíš do mé giveaway > http://www.chicoco.cz/2013/11/fall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji jsi milá :) Věřím že každý štětec vypadá podobně a ať ho použiješ na cokoliv hlavní je že ti bude vyhovovat na funkci, kterou ho děláš jen jsem chtěla ukázat na co má být jaký štětec :)

      Vymazat

Za vaše komentáře budu ráda :)