sobota 14. června 2014

Rimmel Fix & Perfect podkladová báze pod make-up 002




Ahoj všem mám tu pro vás další recenzi, tentokrát to bude o bázi pod make-up, 
která se dokáže vyrovnat bázi od Dermacolu. Ne jen, že je levnější, ale je také víc krémová. 


Vždy jsem používala bázi od Dermacolu, ale přijde mi, že báze od Rimmel udělá stejnou práci jako Dermacol až na to, že tam není tolik silikonů. Je pravda, že báze od Dermacolu je potřeba menší množství než od Rimmel, ale i tak je pleť vyhlazená a vypadá mnohem lépe. Bázi používám, když potřebuji delší výdrž nebo v těchto horkách, protože se mi make-up roztéká. 

Už jsem i zkoušela dát na půlku obličeje Dermacol a na druhou Rimmel. 
Menší rozdíl tam je. Dermacol je takový suší než Rimmel. Ale já mám mastnou pleť a i tak mi Rimmel vyhovuje. Navíc používám teď každý den bázi a báze ani po 3 měsících jako by vůbec neubývala. 
Báze měla stejnou výdrž, nepocítila jsem ani na jedné půlce roztékání nebo něco jiného.
Ani ucpání póru mi nijak jiné nepřišlo.

Tuto bázi od Rimmel bych vám určitě doporučila. 
Co si o této bázi myslíte vy? :) určitě mi dejte vědět dolů do komentářů.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)