sobota 12. července 2014

Diary 12.7

Ahoj všem, předem se chci omluvit, že nepíšu ani netočím žádné tutoriály ani nic podobného, 
ale právě se dělám řidičský průkaz na motorku a mám ho zkrácený ze 3 měsíců na 2 měsíce. Což znamená, že se musím učit dvojnásobně a je vše na rychlo a ještě k tomu mám brigádu a jsem u svého přítele, který normálně ode mě bydlí 69km a snažím se každou volnou chvilku trávit s ním. 


Když to tak vezmu moje ráno začíná snídaní v 5 ráno s přítelem a on po snídani odchází do práce a já si jdu ještě do 8 lehnout. Pak vstávám a jdu se vysprchovat. Přítele rodiče mají další 4 děti a tak trávím aspoň hoďku s dětmi. Kolem 11 se jdu učit značky a pravidla provozu a spousty dalšího. V 1 hodinu se naobědvám s celou rodinou a ve 2 hodiny se chystám na cestu do autoškoly, které je hodinu od jejich domu vlakem. Tam si odjezdím jízdy a v půl 5 mi začíná teorie a výuka ohledně provozu. V 6 jedu konečně zpět a jsem tam zpět kolem 7, kdy přítel ještě není doma a tam mám čas si vše zopakovat a trochu si odpočinout třeba u pohádek s dětmi. Kolem 9. někdy až 10. hodiny přijde přítel domů a společně se navečeříme a on se jde vysprchovat. Nakonec ulehneme do postele a koukáme chvilku na televizi a přítel rychle usne tím jak je unavený a takto je to každý den. O víkendech je to nějak stejně, až s rozdílem, že žádná škola ani jízdy nejsou jen výjimečně, když ve dnech kdy jsou jízdy prší. 

Po pravdě ani na natáčení ani psaní nemám moc náladu, raději se věnuji dětem a učení, abych autoškolu zvládla. Když to tak vezmu svého přítele vídám jen o svátcích a občas i o prázdninách, ale je vše složitější, když já mám školu a pak se po škole především učím a ještě bydlím daleko a on naopak po škole jde pracovat a poté se věnuje rodině a do té doby já už spím na to, abych si s ním dlouze povídala. S přítelem jsem šťastná a vztah na dálku nám vyhovuje a každou chvilku spolu trávíme co nejvíc to jde. Hádky ve vztahu nemáme a spíš naopak se spolu smějeme. 

Ještě, abych vše uvedla na pravou míru dělám řidičák na motorku 125.
Je mi 16 a mému příteli bude v říjnu 18. 

Neptejte se ani neproste prosím o fotky s ním natož videa. Můj přítel mě v tom podporuje, ale nechce se toho prozatím zúčastňovat a já ho do toho tlačit nehodlám naopak jsem ráda, že mě v tom co mám ráda podporuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)