neděle 27. dubna 2014

10 Produktů na léto





1) Báze Rimmel London Fix & Perfect PRO

Tahle báze je perfektní, dokáže se vyrovnat Dermacol Satin make-up base. Navíc je cenověji dostupnější. Neumím si představit léto bez báze!



































2) Garnier Roll-on

Je to dobrá věc, schladí díky kuličce oční okolí, ale také jej rozzáří.






























3) Řasenka Catrice Volume Plus+

Výhoda této řasenky je, že je voděodolná a proto je na léto perfektní.
































4) Pudr Dermacol Invisible Fixing Powder

Je transparentní, ale má jednu nevýhodu. Pokud s ním chcete cestovat musíte brát v potaz že se sesipe. Je dokonalý, ale přeci jen má malý háček a proto na cesty radši doporučím jeho dvojče ale v tuhé formě.

























5) Deodoant Lady Speed Stick

Neumím si představit léto s deodorantem ve spreji. Tuhý mi na léto příjde praktičtější a mám pocit, že i déle vydrží.






























6) Sprchový gel Sparkle in Paris

Co bych jen řekla. Je prostě super mám ho moc ráda, má krásné balení a co víc hydratuje a krásně voní a její plus je, že vůně těla pak vydrží až půl dne.


































7) Šampón Care dusy professional 

Mám tento šampón velice ráda, protože je s Aloe Vera. Doporučila mi ho sama kadeřnice, ale bohužel dá se sehnat jen v kadeřnických prodejnách a nebo rovnou u kadeřnice. Jeho plus přece jen je, že když sem se vrátila z dovolené od moře a vlasy byli velmi vysušené tento šampón opět dodal mím vlasům nádech a krásu.































8) Vichy Termální voda

Dostala jsem jí k svátku a na dovolený sem jí používala nepřetržitě opravdu jsem jí plnohodnotně využila.

































9) Dermacol Soft Body Milk

Tento krém po celý den pokožku hydratuje a krásně provoní. Rychle se vsakuje do pokožky což beru jako další plus.






























10) Feet up Soothing

V létě chce mít krásné nožky každá dívka a tento krém tomu napomůže, aby jste se cítila mnohem lépe.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)