čtvrtek 17. dubna 2014

GLISS KUR- Million Gloss


Co slibuje?

Co dělá?
Unikátní regenerační receptura MILLION GLOSS s koncentrovaným elixírem pro lesk a inovativní technologií laminace lesku poskytuje matným vlasům až 10 dní třpytivého lesku a dlouhotrvající zářivé odlesky.
Musím říct že opravdu lesk dodává sice né v množství, které by si člověk přál, ale ten kdo má opravdu vlasy jak sláma tak ten rozdíl na 100% pozná. Určitě, ale ne 10 dní třpytu spíš jen do doby zmaštění vlasů. Pokud se ptáte jestli bych tuto řadu doporučila můžu říct jen jedno. Vy co máte vlasy úplně vysušené a vypadají jak mrtvé tak toto opravdu za zkoušku stojí. Já sama jsem si tuto řadu oblíbila. 



3 komentáře:

  1. Vlastním šampon a balzám ve spreji a můžu říct, že jsem se hned po prvním použití zamilovala, navíc krásně voní!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to s tebou musím souhlasit :) měla jsem opravdu hodně zničený vlasy a to jsem vlasy i dávala do olivového oleje :( ale, na tuhle novinku nedám dopustit jsem moc spokojená :)

      Vymazat
  2. Mám v plánu si pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za vaše komentáře budu ráda :)