neděle 27. dubna 2014

Alverde - Gel na obočí

Je to asi ta nejlepší věc na obočí, i když asi první 3 použití mi moc nešly. 
Vždy se mi podařilo obarvit i kousek kůže. Ale chtělo to jen najít správnou taktiku. Používám ho už asi 2 roky a jediný problém co s ním mám, že je snad neustále vyprodaný. 
Tím aspoň vím, že určitě nejsem jediná kdo se do něj zamilovala. 

Dřív jsem používala Blond, ale před 2 měsíci jsem se nechala obarvit na hnědo a jak začíná sluníčko mé obočí přestává být vidět a tak mám tentokrát Brunet. Mají oba opravdu skvělou konsistenci a i stěteček je velmi praktický. Zatím přežili vodu i den v posilovně. Myslím, že tento pomocník se hodí každé, kdo si dobarvuje obočí.


A co vy používáte tento Alverde gel ? Jste s ním spokojeni ??

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)