pondělí 5. května 2014

Avene-Cleanance Gel

Tento čistící gel mi doporučila před 2 lety moje kožní a musím se přiznat dřív jsem měla hodně aknózní pleť, ale po každodenním používání tohoto gelu jsem se z větší části akné zbavila, ale doporučuji ho hlavně pro mastnou pleť. Mě se teď po častém používání změnila pleť na suchou a tak ho teď používám jen ojediněle. 


Dá se sehnat ve 3 velikostí, ale nejsem si přesně jistá já mám 300 ml a pořád toho mám dost a to ho už používám opravdu dlouho. Stačí jen kapička a vytvoří spoustu pěny. Doporučuju ho pro všem, které trápí akné. Pokud hned nechcete koupit celý produkt, dá se i v lékárnách koupit vzoreček, který vám vystačí tak na měsíc. Já poznala účinky už po 14 dnech. 

Krásně odlíčí make-up, voděodolnou řasenku i gelové linky od essence. V očích nedráždí, ale i přesto dejte si pozor, aby vám pěna nevlezla za víčko to pak opravdu není příjemný.
Jinak tento produkt určitě všechny dívky s akné ocení a doufám, že s ní budou stejně spokojené tak jako já. Moje pleť je teď krásně čistá, i když bez jednoho nebo dvou pupínku se můj obličej neobejde, ale rozdíl před 2 lety a teď je neuvěřitelný a kdyby se mi mělo akné vrátit určitě bych se vrátila k Avene Cleanance Gel.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)