neděle 18. května 2014

Oriflame- Nail Food


Toto se nedá považovat za lak nýbrž za olejíček.
Tento olejíček vyživuje kůžičku kolem nehtů a nehtové lůžko, ze kterého nehet vyrůstá. 
Tenhle olejíček používám minimálně dvakrát do měsíce, aby ne jen moje nehty, ale také kůžička kolem něj vypadala krásně a zdravě.


Musím říct, že tentokrát mi nevadí jeho množství, ano je to sice zase 7 ml, ale je to přeci jen olejíček, který s jedním namočením vystačí na celou ruku. Takže i častým používáním ho budu mít dlouhou dobu.
U tohoto olejíčku už se cena liší, pokud si dobře pamatuji stál 150 Kč. Myslím si, že i tak za tu cenu, která pořád není moc je opravdu dobrý a vydrží dlouho. Navíc je opravdu olejovitý a nevypadá jako nějaká obyčejná vodička.

Co se týče výživy kůžičky tak jsem už opravdu dlouho dobu neměla záděry ani popraskanou kůžičku v okolí nehtů. Nehet po používání olejíčku vypadá opravdu mnohem líp než bez používání. Řekla bych, že se olejíček na nehty u nikoho neztratí a věřím, že dívky co používají olejíček mi dají za pravdu, když řeknu, že bez něj bych už nedala ani ránu. 

Shrnutí olejíčku...
Olejovitá konzistence.
Krásné obdélníkové balení.
Jemnější a měkčí kůžička.
Stačí velmi malé množství.
Dobrá cena v porovnání se spotřebou.

Tak to by bylo pro dnešek vše doufám, že dáte olejíčku šanci a zamilujete si ho tak jako já. Budu ráda, když mi dolů do komentářů napíšete jak vy pečujete o své nehty a jejich okolí.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)