pondělí 26. května 2014

Elixir čistící micelární voda od Dermacolu



Co slibuje:
čistící micelární voda šetrně zbavuje pleť nečistot a odličuje v jednom kroku i voděodolný make-up. Kyselina hyaluronová zpevňuje, vypíná a hydratuje pleť. Neobsahuje mýdlo, alkohol ani parfemaci. Vhodná pro všechny typy pleti.

Moje pocity: 
Abych pravdu řekla moc věcí k vytknutí mít nebudu. Naprosto mi učarovala a takhle si prostě představuju micelární vodu. Není parfémovaná čož já preferuji pro obličej, přeci jen pro aknózní pleť jsou lepší neparfemované přípravky, které nedráždí obličej.
Nepoužívám jí na odličování make-upu, ale na dočištění. Nejdřív použiji gel nebo dvoufázoví odličovač a až potom přetřu obličej micelárkou. V očích vůbec neštípe ani pleť nevysušuje. Musím říct, že je to snad první micelárka, která na obličeji nelepila ba naopak měla jsem po ní hebký obličej. Lahvička má 200 ml, ale i přes to opravdu rychle ubývá a to jí používám jen na dočištění, ale podle mě udělá to co já od micelární vody požaduji a proto si jí určitě koupím znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)