sobota 31. května 2014

Nákupy - Dresslink.com

Chtěla bych se s vámi podělit o mojí zkušenost s internetovým obchodem Dresslink.com
Jak možná už víte tento e-shop navázal kontakt s různýma blogerkama i vlogerkama. Co se týče stránky, v poslední době proběhla rekonstrukce stránk, která se jim opravdu vydařila a stránka vypadá úhledněji. Nevýhoda však nastává u těch, kteří neumějí anglicky a ani nemají automatický překladač na svém prohlížeči. Zato naoplátku musím pochválit možnost převést si ceny do českých korun takže nemusíte přepočítávat každý dolar.


Začneme tedy od začátku myslím si, že ceny jsou přívětivé, ačkoliv nastává nejistota ve velikostech.
Bohužel toto se stalo i mě, koupila jsem si společenské kalhoty, které mi nebyli, ale měla jsem štěstí u knoflíku byla nitka volná a tak upadnul a já ho popošila o kousek blíž a v ten moment mi krásně seděli. Podle tabulky na e-shopu by mi mělo sedět asijský S, ale já mám M. Uvažovala jsem a radši si koupila L, řekla bych, že vyjde nejlépe kupovat si o velikost větší než máte normálně. 

Co se týče dopravy a platby. Platit se nedá na dobírku, ale to nevadí tento e-shop se prosadil jako důvěryhodný a věřím, že jen tak nekradou. Jelikož se i mě stal malý incident měl mi balíček přijít mezi 10- 25 dny, bohužel nedorazil a já začla být v rozpacích a tak jsem paní napsala e-mail. Paní byla velmi milá a zavolala dodavateli, s kterým se domluvila a den poté už jsem měla balíček doma. A teď trochu víc k té platbě. Můžete si vybrat libovolnou dopravní společnost, já preferuji FedEx, ale jelikož jsem ještě neměla takovou důvěru v e-shop a nutně jsem nákup nepotřebovala rozhodla jsem se pro ChinaPost, která sice není nejrychlejší, zato balíček přišel neporušený a zcela bez závady. 

Pokud vás zajímá co vše jsem si objednala a jaké z toho mám pocity určitě se podívejte na video níže.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)