čtvrtek 8. května 2014

Nákupy 28.4

Tentokrát jsem tu opět s nákupy.
Koupila jsem si především věci, co jsem už potřebovala.
Mám gelové nehty a často mám pod nehty bordel, což není hygienické ani hezké,
 tak jsem si pořídila kartáč, kterým se krásně dostanu na spodní část nehtu a mohu jej krásně vyčistit.





Neodolala jsem a zašla jsem se i podívat do Bijou brigitte a našla jsem tam hezké hodinky, kterým nešlo opravdu odolat. Mám už pár hodinek, ale buď sportovní a nebo barevné, ale do teď jsem si nekoupila, žádné univerzální, až teprve teď.




No a jelikož jsem si koupila make-up od Alverde, který žmolkuje musela jsem za něj najít náhradu, ale většina BB Creamu je oranžová, ale narazila jsem na CC Cream od Gabriella Salvette, který je tedy pro mě ten pravý pomocník teď na začínající léto. Líbí se mi moc matný černý obal, sice jsou na něm vidět prsty, ale vypadá moc hezky, i když ještě nevím jaké to bude až CC Cream bude docházet, no ale uvidíme třeba to nebude takový jaký si myslím. Výhoda tohoto CC Creamu je už v tom, že má SPF 30 a střední krytí.



A když už jsem si tak prohlížela tu drogérii narazila jsem na lepidlo na řasy, což je
 u nás problém sehnat. Lepidlo má dokonce špachtličku, kterou se lepidlo nasene přímo 
na řasu, ale asi se s tím budu muset ještě naučit. Buď dám lepidla moc a nebo naopak minimum.





To bych nesměla být já, abych si nekoupila mezizubní kartáčky. Sice se nerada 
šťourám takhle mezi zubama od té doby co se mi drátek ulomil mezi nimi a nešel vytáhnout, 
ale hygiena je důležitá a zuby máme jen jedny, tak se hold  bolest a krapek krve musí překonat 
pro krásný a zdravý chrup.



Tak a to byli všechny nákupy. 
Napište mi do komentářů jestli i vy jste spojený se CC Creamem nebo jestli také používáte mezizubní kartáčky a jestli se vám stala s nimi podobná nehoda jako mě.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)