neděle 11. května 2014

RECENZE: Special Nail Product






















Tenhle lak v odstínu 13 je krásně perleťový a kryje již v první vrstvě. 
Jeho výdrž je dostačující, vydrží mi 3 dny bez jakého koli loupání, bohužel já mám slabé nehty a proto se mi na koncích sloupává, ale myslím, že dívky, které mají krásné a zdravé nehty by s ním vydrželi i 5 dní. Já jsem si o vánocích nechala dát gelové nehty a na nich mi vydrží klidně i něco málo přes týden.


Co mi, ale na laku vadí je jeho vůně, vím většina laků má tu nepříjemnou vůni, ale tenhle mi přijde jako moc převoněný. Jinak co se balení týče tak je krásně jednoduché a v tom já vidím krásu. Zavírání je krásně černé a matné, takové zavírání se mi líbí mnohem víc než třeba laky od Gabriella Salvete - Enamel with hardener. 

Tento lak má 20 ml, což mi přijde opravdu dost v porovnání s jejich cennou. Většina laků má maximálně 15 ml a stojí 100 Kč a více. Zato tento s 20 ml stojí 50-60 Kč, záleží kde ho koupíte. Je je koupila v naší kamenný drogérii, ale viděla jsem je už i v Globuse nebo v Německém Tommu.

Na této fotce je krásně vidět v pravém rohu perleťový efekt.








Také mám ten samí lak v odstíně 19, který je opravdu překrásný.
Je fialový s odleskama modré a stříbrné záleží na úhlu světla. Tento stín je trochu jiný než ten perleťový. Perleťový krásně odlakujete, za to fialový už moc snadno dolů nejde. Když ho odlakovávám, tak jako by se smýval po vrstvách. Fialová úplně zmizí a máte jen stříbrné nehty. Což je sice nepříjemné na odlakování, ale také výhodou, jelikož tento lak mi na samotných nehtech vydržel přes týden a to nebyl vůbec oprýskaný. 
A na gelových nehtech si netroufám říct jak dlouho by vydržel. Jsem ten typ co si každý týden mění barvu nehtů, pokud je tedy čas a nálada. 

Výhoda gelových nehtů je, že týden můžete mít takové jaké si necháte udělat a druhý týden je přelakovat a když budete chtít opět změnu stačí jen odlakovat a máte zas něco krásného. Nemluvě o tom že nehty nevysušujete odlakovačem. Ano, ničí se ostatně gelem, který se nanáší, ale pro mě jsou gelové nehty přínosné v období zimy. Jenže jelikož jsem na oboru Veřejná správa a budu mít v příštích 3 týdnech praxi na úřadě, kde se sluší být upravená a společensky oblečená. Proto mám ještě gelové nehty, ale hned po praxi půjdou pryč a budu doufat, že budu mít opět krásné a zdravé nehty. Samozřejmě ne hned po odstranění.
 Ale to už jsem úplně odběhla od dnešního tématu. 

Tak abych to shrnula...
Tyto laky kryjí už v první vrstvě nanesení.
Mají 20 ml za dobrou cenu.
Vydrží na nehtech dlouho.
Elegantní balení.
Trochu více zapáchají.
Těžko se odlakovává.

Tak to by bylo asi takové malé shrnutí těchto laků. 
Budu ráda, když mi někdo poradíte jak mít krásné nehty i bez gelových. 
Moc se mi líbí dlouhé pevné nehty, ale ty moje pravé se hned ulomí a nevím čím bych jim mohla pomoci, tak pokud někdo ví budu ráda, když mi nějaké rady poradíte a já je ráda za 3 týdny vyzkouším a budu doufat, že zaberou. Také mi můžete dolů napsat, který lak je váš oblíbený nebo jestli znáte laky Special Nail Product a jestli jste i vy s nimi spokojení. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)