sobota 24. května 2014

Modrá se zlatou linkou/ Blue with gold eyeliner Tutorial


Jednoduché za to krásné, jak na denní nošení, tak i na večerní.
Použila sem především kombinace mého oblečení. V den kdy jsem si brala modré šaty, které mají zlaté detaily. Ze začátku to měly být jen modré kouřovky, ale přišlo mi to trochu nudné a obyčejné. Přemýšlela jsem, jak to vylepšit a když sem koukala do zrcadla všimla jsem si, že šaty mají zlaté doplňky a tak jsem zkoušela od tenké linky až po tu ideální.


Tím, že se jedná o kouřové líčení nebo něco ala kouřovky, začla jsem očima, aby se mi stíny poté líp ze spodního víčka dostávali. A jak jinak, než začít bází, která nám pěkně prodlouží výdrž. Já použila bázi od Dermacolu.

Na bázi jsem nanesla Color Tattoo v odstíně Eternal silver, obyčejným na půl blending štětcem, takový ten miniaturní chlupáč.

Poté sem nanesla černý stín do půlky víčka a na druhou půlku modrý stín. 
Stíny do sebe pěkně zapracujeme.

No a konečně se vrhneme na tu naší zlatou. Požívám Color Tattoo v odstíně Eternal Gold, ale pokud máte zlaté linky použijte klidně i ty.  Když budeme mít linky hotové naneseme libovolnou řasenku.



Když máte oči hotové, použijeme libovolný korektor, já používám občas Make-up od Dermacolu.
Je ho potřeba jen malinko a krásně zamaskuje nedokonalosti. Nedoporučovala bych ho nanášet po celé pleti, jelikož je opravdu hodně hutný a udělal by na obličeji doslova masku. Jedině, když se hodláte třeba fotit, tak pak by se použít dal.

Vrháme se na make-up, použila jsem CC cream od Gabriella salvete, který pleť pěkně oživí, ale nebude hutný tak jako ten od Dermacolu.

Takhle vypadá základ, ale pořád tomu něco chybí. Určitě nezapomeňte celý obličej zapudrovat, aby 
make-up vydržel mnohem déle. A samozřejmě by se hodila nějaká tvářenka a pokud konturujete obličej tak jako já použijte i bronzer.

 A takhle vypadá náš definitivní výsledek, doufám, že se vám líčení líbí a že ho třeba i sami vyzkoušíte.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)