pátek 9. května 2014

Každodenní líčení


Dnes jsem tu opět s videem tentokrát to nebude žádný TAG ani kecací video, ale líčení.
 Je to líčení, které já nosím velmi často, když nevím co by k oblečení, tak vím. že tohle líčení se bude
 hodit ke všemu. Je jemné a nikoho neurazí, proto je ideální do školy.

Určitě si všimnete, že ve videu místo báze pod oční stíny používám make-up od Alverde, ale má to jednoduché vysvětlení. Já a báze spolu asi moc nevycházíme, mám opravdu hodně mastná víčka a zkoušela jsem už dost bází kombinované s ColorTatto nebo bílou tužkou, ale ani samotné CollorTatto mi nedrží a když už s tou bází tak to není moc dobrý. Proto většinou nosím neutrální líčení na kterých se jen tak hned nepozná, že stíny se slili do jedné čárky. Jenže když jsem si koupila make-up od Alverde, tak mi moc nevyhovoval, protože se mi na pleti lepil a poté i drolil. 

Jednou mě napadlo, že když ten make-up lepí, že by mohl udržet stiny a on opravdu drží. Zkusila jsem na něj už nanést i kouřové nebo tmavé líčení, které je výrazné a jednou za čas jsem se podívala do zrcadla a zkontrolovala jak dlouho vydrží, než se začne slévat. Vydržel mi zhruba 4 hodiny, vím není to moc, ale pro mě je to něco čeho jsem nikdy nedosáhla. Proto jej používám teď místo podkladové báze, do té doby než najdu bázi, která udrží i na mích víčkách stíny.

Slyšela jsem, že od essence báze na pigmenty drží opravdu hodně dobře, ale když jsem přišla do krámu, tak byla už vyprodaná. Je velká škoda, že to byla jen limitovaná edice. Pokud, ale některá víte o dobré bázi, která by mohla udržet i na mích víčkách stíny budu ráda za vaše rady popřípadě i nějaké triky jak stíny udržet neslité do jedné čáry.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)