úterý 13. května 2014

Oriflame - French manicure - 6365 Gold Dust


Je prý na francouzskou manikúru, ale mě to tedy k ní vůbec nesedí. Možná je to tím, že moje představa francouzské manikúry je obyčejný bílí proužek. 


Lak se jmenuje Oriflame- French minucure v odstíně 6365 Gold Dust. Takže jak jste už z názvu laku poznali tak je tedy do zlatavé. Už vám tedy nepovím cenu, jelikož tento lak mám už opravdu delší dobu, ale nejspíš okolo 80 Kč, také je tam už jen drtek a bude mě opravdu mrzet až jej dopotřebuji. 








Tento lak udělá krásný nehet i samotný není potřeba ho kombinovat. Jeho výdrž je spíše průměrná, samozřejmě záleží i na kvalitě nehtu. Na mích zničených nehtech vydržel zhruba 3 dny, ale na nynějších gelových i týden. 

Opět se vrhám k balení. Lak obsahuje 7 ml, což je docela málo, tedy aspoň pro mě. Přesto musím pochválit Oriflame za jednoduchost lahvičky. Víčko má bílé s malým iniciálem O. Balení je obdélníkové, což já mám nejraději a pak tedy ještě do kostky, krásně se to totiž pak skladuje. 

Shrnutí laku...
Balení jednoduché přesto krásné.
Vydrž uspokojující.
Krytí v jedné až ve dvou vrstvách.
Krásný zlatavý odstín.
Přijatelná cena.
Pouze 7 ml laku.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)