sobota 3. května 2014

Gabriella Salvete- CC cream

Je to moje první odchylka od make-up, párkrát jsem chtěla zkusit BB cream, 
ale přišlo mi, že to nemá snad skoro žádný rozdíl. 
Jenže letos jsem narazila na CC cream a protože jsem si nedávno koupila od 
Alverde make-up natural, který opravdu stojí za prd. 
Na obličeji dělá žmolky ať už nanesu krém nebo ne. A tak jsem si řekla, že stejně na léto budu tentokrát chtít něco lehčího a tak jsem koukala po BB a CC.
 Světe div se snad všechno bylo oranžové, ale pak paní zrovna dávala na pult CC cream od Gabriella Salvete a testry nevypadali vůbec oranžově tak jsem ho zkusila na kost mezi krkem a tváří a šla domů. Chtěla jsem vědět jak dlouho na obličeji vydrží a jestli nezačne oxidovat. Nakonec druhý den jsem šla do drogérie a koupila si ho za krásnou cenu 170Kč. Do teď této investice nelituji. Dělá krásnou pleť a i malé nedokonalosti zakryje. Pleť je po nanesení sjednocená a vypadá zdravě.


Balení je krásně černé a matné, jediná snad nevýhoda, že jsou vidět jakékoliv hmaty po tubičce. Nemá žádnou pumpičku proto se obávám jaké to bude, až bude docházet.
U nás je k dostání ve 3 odstínech já mám nejsvětlejší 02-Sun Beige. Mě přijde s růžovým podtónem, ale už jsem slyšela, že je pro někoho spíše do oranžova tak nevím. Na léto bude perfektní, protože má SPF 30.

CC cream se krásně roztírá díky své krémové konzistenci, dá se roztírat rukama i štětcem. Já nejdřív nanesu prsty a štětcem zapracuji.





2 komentáře:

  1. co mě zaujalo víc než makeup jsou tvoje krásnéé nehty !!
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za vaše komentáře budu ráda :)