úterý 20. května 2014

Nákupy - ELF


Dnes mi konečně přišel balíček z e-shopu http://www.elfkosmetika.cz
Nakoupila jsem si štětce, stíny a hlavně báze, které mi velmi vyhovují. Štětce nejsou perfektně zastřižené ani moc husté, ale za tu cenu mi to tak moc nevadí. Potřebovala jsem nějaké štětce, které budu moct tahat kdekoliv a nebudu se muset strachovat, když se mi v kosmetické taštičce trochu roztřepí.
Narazila jsem i na glitrovou bázi pod oční stíny a řekla jsem si že by mohlo být fajn, když by stíny drželi i v letním horku. Tak jsem zvědavá jak dopadne a jestli aspoň trochu splní má očekávání.
A poslední věc, která v mé výbavě chybí jsou mono stíny nebo aspoň duo stíny. Zjistila jsem, že jediná paletka kde mám hezky pigmentované stíny a nejsou třpytivé je paletka o cca 100 stínech. Což není moc praktické na cestování. Musím říct, že pigmentace stínů není vůbec zlá, až na jeden jediný a to zlatý. 

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)