sobota 17. května 2014

Oriflame - Nail Hardener


Opět jsem tu s lakem od Oriflame.
Tento lak je zpevňující obohacený o diamantový prášek a aminokyseliny. Předchází lámání nehtů, které jsou potom pevnější a viditelně zdravější. Má také rychleschnoucí složení.



Dalo by se říct, že tento lak je pro mě jako stvořený, akorát to má jeden jediný háček. Sice mi nehty zpěvní a také je pravda, že mohou být asi o pár milimetrů delší než nehty bez tohoto laku, ale pořád to není to co bych si přála. Já tento lak používám jako Top Coat. A tím mi akorát prodlouží výdrž laku.

Opět mu musím vytknout jeho velmi silnou vůni díky, které musím větrat. Lak je průhledný tedy ideální jako nadlak nebo podklad. Opět jako asi každý lak od Oriflame má 7 ml a cena je určitě také přijatelná.
Lak je obdélníkový, takže pro mé uskladňování zase ideální. Mohu pochválit i krásný široký štěteček s kterým se krásně manipuluje.

Shrnutí laku...
Obdélníkový design.
Prodlouží výdrž laku.
Bohužel jen 7 ml laku.
Široký štěteček.
Zapáchá.
Přijatelná cena.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za vaše komentáře budu ráda :)